Pedagógovia
Skúsení umelci, ktorí s láskou odovzdávajú svoje vedomosti, rozvíjajú talenty žiakov a podporujú ich tvorivosť aj osobnostný rast.
Zriaďovateľka a riaditeľka školy
Akademická maliarka
Jitka Bezúrová
Grafička, maliarka, ilustrátorka a poetka
Patrí k významným predstaviteľom generácie, ktorá vstúpila na scénu po roku 1985. Táto stredná generácia, najmä v oblasti grafiky (žiaci A. Brunovského), formovala nielen slovenský a český vkus, ale ovplyvnila vývoj v celej Európe.
"Výtvarné umenie má arterapeutickú schopnosť, práve tým, že je bez slov, pôsobí oveľa hlbšie."
Hovorí zriaďovateľka a riaditeľka školy, Akademická maliarka
Jitka Bezúrová
Významná grafička a poetka
Jitka Bezúrová mala viac ako 25 samostatných výstav doma aj v zahraničí (Praha, Bratislava, Viedeň, Djakarta, Rím, Oslo, Varšava...) a zúčastnila sa viac ako štyroch desiatok kolektívnych výstav a projektov po celom svete (Sao Paulo, Mníchov, Seul, Antverpy, Dillí...).
Multimediálna tvorba
Paralelne s grafikou sa už od diplomovej práce venuje akvarelu, a v poslednom desaťročí sa intenzívnejšie zameriava na maľbu.
Štýl tvorby
Základom jej tvorby je lyrizmus a poetizmus, čo súvisí so skutočnosťou, že je aj autorkou kníh poézie.
Štúdium
Študovala v rokoch 1979-1984 na Vysokej škole výtvarných umení v Bratislave na oddelení u profesora Albína Brunovského.
Zbierky
Jej tvorba je súčasťou mnohých štátnych a súkromných zbierok doma i v zahraničí. Je tiež autorkou zbierky poézie s názvom Svetlo, Slovenský spisovateľ 1999.
Zástupkyňa riaditeľky, učiteľka
Mgr.
Barbora
Kačániová Bezúrová
Grafická dizajnérka a učiteľka výtvarného odboru
Barbora sa venuje grafickému dizajnu a výtvarnej pedagogike, kde s nadšením odovzdáva svoje skúsenosti mladším generáciám.
Dizajnérka s vášňou pre nové médiá
Barbora študovala na Súkromnej škole dizajnu v Bratislave a neskôr pokračovala na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave, na Fakulte masmediálnej komunikácie. Jej diplomová práca sa zaoberala ženským ideálom krásy v reklame a umení.
Štúdium a výskum
Diplomová práca na tému "Obraz a význam, forma a štruktúra v reklame a výtvarnom umení" sa zameriavala na ženský ideál krásy.
Digitálna fotografia
Vytvorila vlastnú metodiku výučby pre krúžok Digitálnej fotografie a Photoshopu, čím priniesla nové prístupy do kreatívneho vzdelávania.
Zameranie na nové médiá
Na vysokej škole si rozšírila vedomosti o nové médiá, čo jej umožňuje moderný prístup k výtvarnému umeniu a dizajnu, podporujúc kreativitu detí.
Skúsenosti v praxi
Už takmer 20 rokov vedie výtvarné a keramické hodiny pre deti v materských školách a starších žiakov SZUŠ.
"Dôležité je, mať radosť z tvorby, prežiť chvíľu, keď takmer z ničoho vzniká niečo nové."
Hovorí zástupkyňa riaditeľky školy a učiteľka, Mgr.